Hoewel ik al een keer geweest ben, zou ik zo nog een keer willen. Helaas gaat dat niet lukken, maar ik wil jullie uiteraard wel even via dit medium alle plezier toewensen. Maak er een mooi weekeinde van.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Sluit mij bij Boudewijn aan het wens jullie ook een mooi weekend, helaas ook aan het werk dit weekend.
misschien kunnen we een paar foto's bekijken hier.
Het was geweldig het conservatoire te bezoeken! Misschien moet Citroen in plaats van een nieuwe 2CV (zie Volkskrant van gisteren) een nieuwe HY, of misschien beter nog een nieuw model G op de markt brengen!
Lekker door Parijs geslenterd en nu in het hotel bij de Opera.
Mijn foto's zijn van mijn camera. Ik zal ze meteen met jullie delen. De binnenkomst in het conservatoire:
In het begin luisterde we aandachtig naar onze gids.
Mooie logo's...
En de auto waarvan het lijkt dat hij een schuifdak heeft, maar niets is minder waar...
De TUBic
En de Tub.
Dan parkeren we onze auto voor het hotel, en wat zien we?
En het uitzicht vanuit onze hotelkamer:
Daarna wandelen door de stad.
En nog met een groep een hapje eten.
Tot de laatste hap.
Volgende dag eerst naar Musee d'Orsay.
Dan naar het C42.
Zondagochtend naar de Puces. Gelukkig dat ik geen aanhangwagen mee had, want deze was vol gekomen...
Uiteindelijk alleen de zwarte deurknoppen gekocht tussen deze rommel. Een euro per stuk. Die hele grote, degelijke Bahco kost twee euro. Allemaal niet duur...
Deze bank pastte gelukkig ook niet achterin de auto
In het "Citroen" embleem zie je een thermometer zitten. Het zwaantje daarna staat voor de "moteur flotant". De stillere motorophanging die eerst optioneel was in de Rosalie, en daarna standaard in de traction. De traction heeft voorop de motorkap ook nog een restje van de zwaan zitten, die herinnert aan dit embleem. Leerzaam, hoor, een middagje in het Conservatoire!