ik lig nog in een deuk, wat een bak zeg! jullie raden het al, ben die nieuwe -zeer trotse- eigenaar van een HY, eigenlijk wij, mag me vriendin niet uitsluiten natuurlijk
hy komt uit 72, is bordeauxrood, is origneel camper voor zover ik dat kan terugleiden, en aan de sleutels te zien franse import (staat een franse garage op)
gisteren eindelijk opgehaald uit de stalling, ik kan er vanwege mijn lengte
helaas niet veilig in rijden(2,03), mijn vriendin wel

we hebben hem van de winter blind gekocht, dwz zonder er in te rijden, dit gaf dus de nodige spanning, aangezien we niet meer precies wisten hoe of wat. het aansluiten van de accu en het oppompen van wat bezine ging goed, starten ook!!!
maar nou...wegrijden! hij bleef maar afslaan! wel tien keer moeten starten voor 5 meter...totdat we erachter kwamen dat hij in zn 3 zat

de rit was wat onwennig, maar wat een geluid! een echte moter die sputtert hijgt puft duwt trekt en een hoop herrie maakt!
hij staat hier nu 24 uur achter op de parkeerplaats, ik heb mn eerste reperatie uitgevoerd (indicateur was kapot, simpel lampje gelukkig)
we gaan steeds even bij hem kijken

eerste grote klus: stoel naar achter! zodat ik er fatsoenlijk in pas, hiervoor moet helaas wel de keuken eruit
tweede klus is een 3 punts gordel erin zetten zodat ons zoontje erin kan (5 maanden)
ik heb al bijna alle topics doorgelezen, erg interessant en leerzaam, hiervoor alvast bedankt.
in de toekomst zullen de vragen in overvloed komen, en na verloop van tijd de antwoorden ook
Groetjes
Niels