Wie kan mij aan spiegelglas helpen van ronde spiegel 15 cm
het mogen ook complete spiegels zijn.
Voorbeeld zoals op de foto.
Grt Barend
spiegels
Moderator: LEiPiE
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Re: spiegels
Hoi Barend,
Weet niet of het originele spiegelglas "bol" is ... ?
Heb zelf ooit voor mijn HY een (papieren) mal gemaakt ter grootte van het spiegelglas en met behulp daarvan bij een glaszettersbedrijf een nieuwe spiegel laten snijden. Kost bijna niets, maar dan heb je dus wèl een "platte" spiegel ...
Succes !
Gert
Heb zelf ooit voor mijn HY een (papieren) mal gemaakt ter grootte van het spiegelglas en met behulp daarvan bij een glaszettersbedrijf een nieuwe spiegel laten snijden. Kost bijna niets, maar dan heb je dus wèl een "platte" spiegel ...
Succes !
Gert
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
Re: spiegels
Gert,
Bedankt, dit heb ik al gedaan meer ben inderdaad nog op zoek naar de originele die iets bol staan.
We zoeken gewoon verder.
Grt Barend
Bedankt, dit heb ik al gedaan meer ben inderdaad nog op zoek naar de originele die iets bol staan.
We zoeken gewoon verder.
Grt Barend
Otje schreef:Hoi Barend,
Succes !
Gert