Opzoek zijraam deur bestuurderskant
Moderator: LEiPiE
Opzoek zijraam deur bestuurderskant
Hallo,
Onlangs is bij mijn HY uit '72 bij het openen van mijn portier het voorste raampje van de deur gebroken. En ben dus opzoek naar een "nieuw" raam. Hoor het graag! of via dit forum of mailen kan ook
samsoet@hotmail.com
Naast raam ben ik tevens nog opzoek naar een werkend slot voor de achterklep.
Alvast dank!
Groeten Sjoerd.
Onlangs is bij mijn HY uit '72 bij het openen van mijn portier het voorste raampje van de deur gebroken. En ben dus opzoek naar een "nieuw" raam. Hoor het graag! of via dit forum of mailen kan ook
samsoet@hotmail.com
Naast raam ben ik tevens nog opzoek naar een werkend slot voor de achterklep.
Alvast dank!
Groeten Sjoerd.
Re: Opzoek zijraam deur bestuurderskant
Er liggen heel wat schuifruiten in het Citroen HY magazijn. Ik vermoed ook dat er ook wel sloten voor de achterklep zijn.
Ruiten kunnen niet opgestuurd worden.
Maar een bezoekje aan het magazijn is altijd leuk en leerzaam.
Ruiten kunnen niet opgestuurd worden.
Maar een bezoekje aan het magazijn is altijd leuk en leerzaam.

HY rijder sinds 1995.
Ik heb er een voor je liggen in Delft. Mag je gratis komen afhalen.
Groet,
Ree
Groet,
Ree
Dat is een prima aanbodRee schreef:Ik heb er een voor je liggen in Delft. Mag je gratis komen afhalen.
Groet,
Ree

Alvast dank voor je aanbod iig!
grt Sjoerd
Jullie mogen ook mij in breda als tussenstation gebruiken
een Frans "projectje" blijkt een HY Betaillère te zijn, en is eindelijk klaar! en terug naar haar geboortedorp in de Dordogne.
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
DS Break ambulance verkocht
XM V6
Fiat Topolino 1938
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
DS Break ambulance verkocht
XM V6
Fiat Topolino 1938
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Er zullen ongetwijfeld overal en nergens "zwervende" eenzame slotjes met bijbehorende sleutel te vinden zijn.Naast raam ben ik tevens nog opzoek naar een werkend slot voor de achterklep.
Echter: bij het magazHYn in Heesch (maar óók o.a. bij "Burton" en allerlei àndere leveranciers (2CV Shop; Citroparts; Citrotech; Der Franzose ... etc. etc.)) kun je voor ca EUR 11,= een drietal identieke (nieuwe) slotjes inclusief sleutels kopen. Scheelt je in ieder geval enkele (verschillende !) sleuteltjes aan jouw sleutelbos ...

http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
Hoi Sjoerd,
Verzenden met de post vind ik niet zo'n goed idee. Jij of jouw famillie bent altijd welkom om het op te halen. Ik hoor wel of/wanneer het je uitkomt.
Groet,
Ree
Verzenden met de post vind ik niet zo'n goed idee. Jij of jouw famillie bent altijd welkom om het op te halen. Ik hoor wel of/wanneer het je uitkomt.
Groet,
Ree
Oké, super alvast bedankt voor deze uitnodiging en hopelijk tot binnenkort!Ree schreef:Hoi Sjoerd,
Groet,
Ree
Groet
Sjoerd
Dag Ree,Ree schreef:Hoi Sjoerd,
Groet,
Ree
Zou graag een dezer eens langs komen om het raampje op te halen, hoe spreken we dat af?
Groet,
Sjoerd
Hoi Sjoerd,
Je hebt PB!
Groet,
Ree
Je hebt PB!
Groet,
Ree
this case is closed!
en mijn raam aan de bestuurderskant ook!
THX REE!!!
en mijn raam aan de bestuurderskant ook!
THX REE!!!

Graag gedaan! Veel veilige kilometers toegewenst.