Hierin kunnen links van nuttige sites geplaatst worden. Deze dienen echter wel HY-gerelateerd te zijn.
links naar sites met ongepaste inhoud zullen worden verwijderd zonder discussie.
Niet zo luchtig als de voorgaande
Leuk campertje en meteen maar op vakantie.
Staat nog maar 3 weken op naam. Toch niet bevallen of een minder fijne reden.
17 HY's in deze Franse megaveiling, onder andere weer de uitschuifbare Filca.
De Aspro (blauwe) ex Tour de France wagen is wel leuk, maar mist veel originele details als ik het zo zie. http://www.interencheres.com/fr/vehicul ... 84866.html
Voor die 5 euro koop je duizenden euro's onkosten en inleveren van heeeel veel vrije tijd.
Voor een paar duizend euro koop je een rijdbaar exemplaar waar je direct van kunt genieten en gaandeweh kunt opknappen.
een Frans "projectje" blijkt een HY Betaillère te zijn, en is eindelijk klaar! en terug naar haar geboortedorp in de Dordogne.
Traction 11 BN 1953
DS 21 IE hydraulique
DS Break ambulance verkocht
XM V6
Fiat Topolino 1938
Phoe wat een werk bij beide bussen. En toch al 1 mile bieden. Zonder motor en op 3 wielen.
Lijkt me voor onderdelen of iemand met twee rechterhand en teveel tijd
Vreemd, ik dacht altijd dat Otje één van de laatste TUB's is die van de band is gerold in 1981. Wellicht is dit exemplaar eerst in 1983 "op papier gezet". Uiteindelijke verkoopprijs zal naar mijn mening de EUR 15.000,= wel overstijgen terwijl er nog aardig wat "werk" in zit. Daarnaast ... een diesel ... (wanneer ik de foto's tenminste juist interpreteer ...). Wist niet dat die in '83 nog geleverd werden ... Alhoewel: met "suicide-doors" ... ? Maar óók met "achter-tuindeuren" ... Beetje een raadsel. Maar wèl een leuk "project" !