Effe deze HY-camper toekomstige bouwer voorstellen
-
- HY Forum Beginner
Effe deze HY-camper toekomstige bouwer voorstellen
Hallo,
Een beetje krom verwoord maar mijn bedoeling is in de toekomst een oud HY- gebakje ombouwen tot een camper naar mijn smaak. Dat houdt in wat verhogen, andere stoelen en bekleding, boven de bestuurderskant een slaapplaats creeeren. Ergens had ik het idee mits dat uiteraad mogelijk is om van een oude caravan het dak te gebruiken en van daaruit verder te bouwen.
Ik woon in de omgeving twente! zijn er al HY fans die hun droom verwezenlijkt hebben ben ik zeer benieuwd naar het resultaat.
Roy Salomons
Een beetje krom verwoord maar mijn bedoeling is in de toekomst een oud HY- gebakje ombouwen tot een camper naar mijn smaak. Dat houdt in wat verhogen, andere stoelen en bekleding, boven de bestuurderskant een slaapplaats creeeren. Ergens had ik het idee mits dat uiteraad mogelijk is om van een oude caravan het dak te gebruiken en van daaruit verder te bouwen.
Ik woon in de omgeving twente! zijn er al HY fans die hun droom verwezenlijkt hebben ben ik zeer benieuwd naar het resultaat.
Roy Salomons
In de toekomst ga ik een HY verbouwen tot een camper naar mijn eigen smaak.
In de regio Twente!
In de regio Twente!
Re: Effe deze HY-camper toekomstige bouwer voorstellen
Welkom!Roy Salomons schreef:Ergens had ik het idee mits dat uiteraad mogelijk is om van een oude caravan het dak te gebruiken en van daaruit verder te bouwen.
Waarom niet gewoon een overleden HY gebruiken om je bus op te hogen?
Groet,
Ree
-
- HY Forum Beginner
Hallo,
Het is inderdaad een beetje jammer om het karakter van de hy te veranderen door het orginele dak eraf te halen. maar daarnaast vind ik de neus en de voorkant van de auto zijn karakter duidelijk weergeven.
Ik wil er een paar in het echt bekijken en dan zo ideeen op doen.
Ik wil een HY kopen waarvan de banden en het onderstel nog in goede staat zijn.
Het is inderdaad een beetje jammer om het karakter van de hy te veranderen door het orginele dak eraf te halen. maar daarnaast vind ik de neus en de voorkant van de auto zijn karakter duidelijk weergeven.
Ik wil er een paar in het echt bekijken en dan zo ideeen op doen.
Ik wil een HY kopen waarvan de banden en het onderstel nog in goede staat zijn.
In de regio Twente!
In de regio Twente!
-
- HY Forum Beginner
-
- HY Forum Beginner
Hallo,
Tja, ik ben 1.98 cm hoog dus daarom wil ik het verhogen. Maar ik moet eerst effe uitzoeken aan welke normen hij moet voldoen om goed gekeurd te worden.
In Kerkrade is binnenkort een Citroenmarkt met als special de HY. Ik denk dat ik daar effe ideeen op ga doen.
Roy Salomons
Tja, ik ben 1.98 cm hoog dus daarom wil ik het verhogen. Maar ik moet eerst effe uitzoeken aan welke normen hij moet voldoen om goed gekeurd te worden.
In Kerkrade is binnenkort een Citroenmarkt met als special de HY. Ik denk dat ik daar effe ideeen op ga doen.
Roy Salomons
In de regio Twente!
In de regio Twente!