Even voorstellen

De mens (en de bus) achter de gebruikersnaam.

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Plaats reactie
Sjakie
HY Forum Beginner
HY Forum Beginner

Even voorstellen

Bericht door Sjakie »

Ook ik zal me even voorstellen.

Sjak,
Gloednieuwe eigenaar, van een oude HY bus uit 1978.

Ik wist niet dat het nog bestond.
maar de bus is me haast geschonken, door mijn buurman, welke er niet meer mee op reis durfde.

Dus naar 18 jaar een nieuwe eigenaar.
De Hy is geboren bij de politie in Nudden, als materialenauto. Na zijn dienst is hij overgenomen door een agent, welke hem heeft verbouwd tot campertje. Naar paar jaar heeft mijn buurman hem overgenomen en 18 jaar later is de HY uit gekomen bij mij.

Ik heb al enige ervaring met oldtimers, maar expert ben ik zeker niet. Mijn eertse auto was een kevertje, met daar opvolgens een D-Rekord. Bij de D-Rekord kreeg ik aardigheid in lassen, dus leek mij het verstandig om een Citroen aan te schaffen.

Even serieus. 'k ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst. Er zal nog wel het 1 en andere aan moeten gebeuren, maar we ik ga ervoor om hem voor juli door de APK te krijgen. En dan van het winter lekker klussen.

Een vraagje weet iemand, waar ik een autotransporter kan lenen of huren, want HY moet verplaatst worden van brabant naar groningen (waar mijn schoonvader een loods heeft)
Ondar
HY Forum Liefhebber
HY Forum Liefhebber
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Ondar »

[quote="Sjakie"]Ook ik zal me even voorstellen.
Een vraagje weet iemand, waar ik een autotransporter kan lenen of huren, want HY moet verplaatst worden van brabant naar groningen (waar mijn schoonvader een loods heeft)[/quote]

Ook wij zijn op zoek naar zoids,

Maar van Delft naar Capelle aan den IJssel, om de HY een dagje bij de HY werkplaats te laten nakijken voor we een afspraak met de RDW maken. De HY rijd wel, maar we vinden het te riskant ivm met boete/in beslag name van het vehikel.

O en ha die Sjak,

welkom en veel plezier.
(zal wel lukken, bij ons in ieder geval wel)

greetingzz,
Ondar Eendrijder
http://www.legereend.nl
-en eindelijk ook HY-
Plaats reactie