Een hele simpele vraag
Hoe werkt de kachel, want ik merk geen verschil en in deze periode gaat het al koud worden
Hoe werkt de kachel
-
- HY Forum Kenner
Hoe werkt de kachel
Ik heb een verlengde HY uit 1969 en hy is nu rood/wit.
Ik wil deze terugbrengen naar Otje blauw
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Wat heb je al geprobeerd?
Het helpt iig om de knop van de aanjager op aan te zetten.
(da's de knop met een vierbladige ventilator met twee pijltjes erbij, ik dacht van de vier knoppen die linksboven, hangt van je dashboard af).
Verder heb je een paar knoppen en schuiven:
)
Het helpt iig om de knop van de aanjager op aan te zetten.
(da's de knop met een vierbladige ventilator met twee pijltjes erbij, ik dacht van de vier knoppen die linksboven, hangt van je dashboard af).
Verder heb je een paar knoppen en schuiven:
- onder de ruitenwissermotor/asbak:
uittrekken: warme lucht uit dat bakje,
indrukken: lucht gaat tegen de voorruit (ontwaseming) - schuif rechts van het stuur aan de onderkant van het dashboard: wel of geen warmte naar de passagierskant
- draaiknop rechts naast het stuur iets verder omlaag boven waar de motorkap zit: wel of geen heet koelwater naar de aanjager

MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
-
- HY Forum Kenner
Deze knoppen zijn mij duidelijk en heb ik al geprobeerd, maar nu snap ik de werking.
Ik denk met name de draaiknop dat ik die eens even goed moet gaan gebruiken en dan kijken
Bedankt voor je duidelijke antwoord
Ik denk met name de draaiknop dat ik die eens even goed moet gaan gebruiken en dan kijken
Bedankt voor je duidelijke antwoord
Ik heb een verlengde HY uit 1969 en hy is nu rood/wit.
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Zie dit topic heb daar de referentie van het dashboard die ik een tijdje geleden heb gemaakt even bij de documentatie gezet... kon 'm zelf namelijk niet meer vinden 
Staat op zich niet zoveel op over de kachel alleen, moet dat er nog eens bij zetten, maar is iig de aanjagerknop te vinden

Staat op zich niet zoveel op over de kachel alleen, moet dat er nog eens bij zetten, maar is iig de aanjagerknop te vinden

MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald