Vervang  ineens  ook je  Buté (  Drukring  ), en als het even financieel kan  steek er dan een meedraaiende met rollementen in van Sacks (  ik geloof van een volkswagen  T 2 ) 
Enfi  Henny  van  Le camion heef ze liggen .
Ik heb wel de 2 holle stifthouders even massief gemaakt , door een bout  van M8 of  M10 ( weet  ik niet  meer moet je eens meten  ) door midden te zagen in de lengte van  een  +/- 30 mm lang heb je voldoende aan om er  2 uit te halen (+/- 12 mm lang dacht  ik ) .
Zo verstevig je de  houders en  zo kan de drukveer erg nuttig de Buté op zijn plaats houden . 
Anders moet je de  Buté drukveer  verplooien wat niet  mijn ding is .  
Ik heb eral een  7500 km mee gedaan en perfect 

Binnen de Club van Le Camion , zouden er al een +/-10 tal rondrijden  met een meedraaiende Buté
Je  moet wel een gaaf drukvlak hebben waar de  Meedraaiende Buté op drukt  ! 
Even wat glad zetten  in de draaibank  , maar erook niet meer dan 2 mm afdraaien  lijkt me verstandig .
En een zeer  dun laagje kopervet ertussen voor de eerste  1000 km en  dan terug  inspectie luikje open doen en weer een heel klein beetje kopervet ertussen .
Na een  +/- 2 a 3 keer  heb je een zeer mooie druk aansluiting ( hoefd niet echt  maar  is minder sleet  )
succes Jeroen  
