Allemaal onwijs bedankt voor de tips en reacties wat betreft mijn geratel van mijn distributieketting.
Afgelopen vakantie is mijn motor vastgelopen nadat mijn koppakking lek was gegaan. (3 liter olie verstookt in 70 km) dus de ketting vervangen hoeft niet meer.
Tip: probeer niet thuis te komen met een lekke koppakking, ik heb het geprobeerd en zit nu met de ellende!
Groeten, Patrick
koppakking
-
- HY Forum Super Expert
Nadat ik 300 km had gereden was de olie op en vulde toen 3 liter bij.
Nooit gedacht dat na 70 km de olie alweer opgestookt was (wel half Limburg blauw gezet) ik zat net te denken dat ik bij de eerstvolgende parkeerplaats zou stoppen om te peilen toen ie met een piepend geluid erg in begon te houden, meteen de koppeling ingetrapt en uitgerold op de vluchtstrook. Later startte hij wel weer op 3 cilinders maar we hebben ons terug laten brengen via de ANWB door een takelwagen.
Nooit gedacht dat na 70 km de olie alweer opgestookt was (wel half Limburg blauw gezet) ik zat net te denken dat ik bij de eerstvolgende parkeerplaats zou stoppen om te peilen toen ie met een piepend geluid erg in begon te houden, meteen de koppeling ingetrapt en uitgerold op de vluchtstrook. Later startte hij wel weer op 3 cilinders maar we hebben ons terug laten brengen via de ANWB door een takelwagen.