Historie op Assen
-
- HY Forum Super Expert
- Contacteer:
Historie op Assen
Ik heb nog weinig gehoord over "Historie op Assen" Dit evenement van de Fehac waar al ons rijdend erfgoed vertegenwoordigd zal zijn. Wie gaat er 29 en/of 30 september naar het TT circuit in Assen?
Bert
Bert
Citroen HY verzamelaar
http://www.citroenhyverzamelaar.web-log.nl
http://www.citroenhyverzamelaar.web-log.nl
- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
hallo Bert,
Ik heb mijn entreekaart al aangevraagd en zal vanaf vrijdag aanwezig zijn op het gereserveerde veld voor de HY'ers en de Magie-russen.
Op de site van Le-Camion kun je een formulier vinden om een plaats op dat veld te reserveren. Doen dus!
Wie komt er nog meer?
(je moet er iets voor over hebben om op de receptie van de jarige HY te kunnen komen
)
Ik heb mijn entreekaart al aangevraagd en zal vanaf vrijdag aanwezig zijn op het gereserveerde veld voor de HY'ers en de Magie-russen.

Op de site van Le-Camion kun je een formulier vinden om een plaats op dat veld te reserveren. Doen dus!
Wie komt er nog meer?
(je moet er iets voor over hebben om op de receptie van de jarige HY te kunnen komen

-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Ja, ik kom als alles lukt ook. Alleen moet je even uitleggen waar ik het formulier kan vinden om een plek te reserveren op het veld Jacques. Ik heb de site bekeken, maar niks gevonden. Het zou toch jammer zijn als we niet bij elkaar stonden.
Kleine aanvulling, inmiddels het formulier gevonden. Staat wel erg verstopt, maar voor degenen die het ook zoeken, het staat in de nieuwsbrieven. Jacques, ik denk dat ik je daar gezelschap kom houden tussen de "russen".
Kleine aanvulling, inmiddels het formulier gevonden. Staat wel erg verstopt, maar voor degenen die het ook zoeken, het staat in de nieuwsbrieven. Jacques, ik denk dat ik je daar gezelschap kom houden tussen de "russen".
Laatst gewijzigd door Boudewijn op vr aug 31, 2007 8:31 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
Ik heb met verder zoeken, ook op de historieopassen.nl, gevonden dat het een entreekaart betreft voor een persoon met zijn/haar vervoermiddel. Ongeacht of dit een HY of historische bromfiets is.
Je bent natuurlijk wel via je club als lid ingeschreven bij de Fehac. Op basis daarvan heb je recht op een vrije entree.
Wil je iemand meenemen, fam.lid of anders, dan kan deze een combikaart voor het hele weekend kopen à raison van 15 euro.
Ben je lid van meerdere bij de Fehac aangesloten clubs, dan ........
(vul dat laatste maar zelf in)
Je bent natuurlijk wel via je club als lid ingeschreven bij de Fehac. Op basis daarvan heb je recht op een vrije entree.
Wil je iemand meenemen, fam.lid of anders, dan kan deze een combikaart voor het hele weekend kopen à raison van 15 euro.
Ben je lid van meerdere bij de Fehac aangesloten clubs, dan ........
(vul dat laatste maar zelf in)
Ik heb ook besloten om te gaan, voor mijn doen heel erg op tijd, alleen zit ik weer met het volgende...
Ik ben ergens onderweg tussen Stuttgart en Pisa maar heb natuurlijk geen lidmaadschapnummer bij me, en dat is wel noodzakelijk om een kaartje te bemachtigen.
Het zal wel weer gewoon pinnen bij de entree worden....
Iemand een idee?
Ree
Ik ben ergens onderweg tussen Stuttgart en Pisa maar heb natuurlijk geen lidmaadschapnummer bij me, en dat is wel noodzakelijk om een kaartje te bemachtigen.
Het zal wel weer gewoon pinnen bij de entree worden....
Iemand een idee?
Ree