Hallo even voorstellen ik ben Geert Bukkems 41 jaar jong en al jaren actief in het DS wereldje en sinds kort ook in het HY wereldje,
Zoals wel vaker heb ik zo'n vijf jaar geleden van mijn hobby gedeeltelijk mijn werk gemaakt eerst alleen op DS gebied en later uitgebreid met speciaal gereedschap voor alle citroëns en sinds kort dus ook HY onderdelen.
Het verzamelen van speciaal gereedschap [op de originele borden van o.a. Fenwick, Wilmonda, Wanoda en Facom] is een van de hobby's van mij, verder ben ik helemaal weg van emaille reclame borden.
Mijn wagenpark bestaat momenteel uit een DS 21 pallas van 1967, en voor het dagelijks vervoer nog een paar moderne Citroën's [Picasso en AX], en verder zie ik een leuke originele HY [geen camper dus] maar gewoon een model dat nog in de staat is waarvoor hij ontworpen is [het vervoeren van, van alles en nog wat]
De in HY kringen welbekende Jeff uit Valkenswaard is al jaren een goede bekende en klant van me, en mocht Jeff er even niet zijn in Valkenswaard kun je dus gewoon in Heeze terecht.
Hallo even voorstellen...
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
-
- HY Forum Grootmeester
Hallo HYliefhbbers.
een aantal onder jullie zullen me allang kennen,maar toch,Ik ben 41 jaar
bij Citroën werkzaam geweest in totaal 2 bedrijven.In het laatste werkte
ik alleen,dus most ook alles alleen doen.ik was keurmeester,leermeester
magazijnmeester enz.In het eerste bedrijf hadden we altijd een HY als serviceauto en vlak bij een containerterminal waar ook een aantal HY's
rondreden heeft mij dus denodige ervaring gegeven om jullie nu hier bij
te staan.Ik rijd zelf niet meer na een herseninfarct,maar kan jullie wel
helpen.
een aantal onder jullie zullen me allang kennen,maar toch,Ik ben 41 jaar
bij Citroën werkzaam geweest in totaal 2 bedrijven.In het laatste werkte
ik alleen,dus most ook alles alleen doen.ik was keurmeester,leermeester
magazijnmeester enz.In het eerste bedrijf hadden we altijd een HY als serviceauto en vlak bij een containerterminal waar ook een aantal HY's
rondreden heeft mij dus denodige ervaring gegeven om jullie nu hier bij
te staan.Ik rijd zelf niet meer na een herseninfarct,maar kan jullie wel
helpen.
-
- HY Forum Expert
- Contacteer:
Gerard ik hoop[ maar dat lees ik altijd volgengs mij wel]
dat je net zo geniet op dit forum als ik van jouw oplossingen.Hierbij mijn dank la Souris

Nederlands kampioen Living Statues 2007 - samen met 10 andere beelden - http://www.beeldje.nl
-
- HY Forum Grootmeester