hulp gezocht bij plaatwerk... !

Voor onderwerpen over de beroemde golfplaten, de omegaprofielen, het chassis, deuren, ramen etc.

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Plaats reactie
popol
HY Forum Kenner
HY Forum Kenner

hulp gezocht bij plaatwerk... !

Bericht door popol »

Hallo mensen,

Ik heb een flinke schade met mijn HY opgelopen en ben nu op zoek naar de onderdelen voor de stijl waarin de schuifdeur sluit. Ik heb via Geert Bukkums van Citroworld al de buitenste stijl gevonden maar ik blijk nu ook al het plaatwerk aan de binnenkant nodig te hebben. Is er iemand die mij hieraan kan helpen?

Ik heb wel al een donor stijl maar die is zo vreselijk vaak gelast dat het moeilijk is om dit plaatwerk los te pellen. Mocht iemand nou die stijl in een donor of iets anders hebben liggen dan hoor ik dat graag.
Begin echt een beetje wanhopig te worden want de reparatie duurt nu al 8 maanden...

Trouwens.. mocht iemand de rails waarin de deur hangt hebben dan hou ik me ook van harte aanbevolen.

Bij voorbaat dank!

Alex van der Geer
Popol (HY diesel 1974)
Bijlagen
zonder stijl...
zonder stijl...
Alex-HY 002.jpg (65.54 KiB) 7899 keer bekeken
donor stijl
donor stijl
Alex-HY 004.jpg (61.61 KiB) 7899 keer bekeken
citrofielnl
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Kenteken: 28-BL-ZK
Contacteer:

Re: hulp gezocht bij plaatwerk... !

Bericht door citrofielnl »

Hoi,

Overleg eens met het magazijn van het HY team. Daar worden ook gootjes gevouwen door een magazijnmedewerker, die kan misschien wel helpen met je stijl, dat is tenslotte ook rechttoe rechtaan.

Gr CitrofielNL
LEiPiE
Site Admin
Site Admin
Kenteken: 44-02-XD
Contacteer:

Re: hulp gezocht bij plaatwerk... !

Bericht door LEiPiE »

En bij CitroTech in Oldebroek staan nog diverse sloopbussen, ze staan wel buiten, maar kan misschien geen kwaad eens te vragen of daar nog iets nuttigs tussen zit.
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
Plaats reactie