...zal ik mezelf ook even voorstellen.
Ik ben Raymond van der Meij en heb vorig naar nadat mijn opa is overleden zijn bus overgenomen. Hij heeft er altijd meet veel liefde voor gezorgd maar nooit een cent aan uitgegeven en dat begint hier en daar wel op te breken. Laat ik maar zeggen dat er nog heel veel originele onderdelen opzitten, ook daar waar je ze wat minder verwacht.
De reden bijvoorbeeld dat iedereen hem altijd langs de weg zag staan was dat er bijna geen water door de radiator te pompen was. Ieder kwartier dus een rustpauze, maar zeker geen nieuwe radiator.
Geen angst, er zit inmiddels een nieuwe radiator in...
Zelf weet ik niet meer dan gemiddeld van het motorische gedeelte, maar ik haal graag dingen uit elkaar en terugzetten lukt meestal ook wel, dus dat gaat wel goedkomen. Ik heb in ieder geval zin om er alles over de HY te leren.
Groet,
Ree
...zal ik mezelf ook even voorstellen.
-
- HY Forum Grootmeester
Hallo Ree.
Ik heb met plezier je stukje gelezen,maar als oud monteur heb ik gedeeltelijk eebied voor je opa,want mijn idee is ook,wat heel is moet je
lekker heel laten en hoe minder je sleutelt (hoe leuk het ook is)hoe beter
het is,want zeker aan die oude auto's maak je snel wat kapot.Veel zit vast
geroest,wat misschien nooit los hoeft.Maar ik wens je veel plezier met de
HY.wat momenteel toch steeds specialer wordt.
Ik heb met plezier je stukje gelezen,maar als oud monteur heb ik gedeeltelijk eebied voor je opa,want mijn idee is ook,wat heel is moet je
lekker heel laten en hoe minder je sleutelt (hoe leuk het ook is)hoe beter
het is,want zeker aan die oude auto's maak je snel wat kapot.Veel zit vast
geroest,wat misschien nooit los hoeft.Maar ik wens je veel plezier met de
HY.wat momenteel toch steeds specialer wordt.
Daar ben ik inmiddels al achter gekomen! Bij het vervangen van de radiator was het lastig om de dikke slang los te krijgen, maar daarna was het echt onmogelijk om deze weer waterdicht aan te sluiten.
Een nieuwe dikke slang staat dus nu bovenaan mijn verlanglijstje. Dat beetje koelwater wat je verliest is geen drama, maar het ziet er zo genant uit wanneer je je motor uitdoet en er komt een stoomwolk vanuit je motor...
Ree
Een nieuwe dikke slang staat dus nu bovenaan mijn verlanglijstje. Dat beetje koelwater wat je verliest is geen drama, maar het ziet er zo genant uit wanneer je je motor uitdoet en er komt een stoomwolk vanuit je motor...
Ree
-
- HY Forum Grootmeester