Terwijl jullie (na een avondje flink doorhalen bij de vuurkorf genoten hebben van de musicerende Gert, Chinees en liters bier en wijn) brak en stinkend uit ieders HY rollen, sta ik alweer fijn te schuren met n klomp staalwol.... Deze week klaar om te gaan aflakken in de late avond uurtjes . Ben erg benieuwd naar het resultaat van dit zwoegwerk.. Ik zag dat Citroen dealer Janus van Gompel zijn verzameling oude citroens op marktplaats heeft staan by the way.....
Ha, dat vraagt om plaatjes! Ik ken het gevoel, maar ben na de chinees en het live concert toch nog een dag naar citromobile geweest, lekker relaxed op zondag. maar dat maakt dat het verven nog wacht.
Heb net inderdaad de auto's van van Gompel gezien. Verbaast me wel. Ben er een keer geweest. Lijkt wel een mini citroen museum.
Ik denk als ik naar de auto's kijk dat hij niet alles wegdoet. de echte toppers mis ik namelijk. Dit is wat meer algemeen spul, hoewel er leuke auto's bijzitten.
Ziet er overigens wel uit als redelijke prijzen.
hooi Teun
nou nou nou ... àls we dat al doen zorgen we er in ieder geval voor dat niemand het merkt ...
Enne Frank, inderdaad: al lang geen "plaatjes" meer gezien ! Geef eens een impressie van jouw bloed, zweet en leeg bierkratje !
Suc6 met de laatste loodjes; wij allen zijn nog steeds zeer benieuwd !!!
Groet,
Gert