Ga zometeen mijn bus ophalen bij de meiden op de zomer fair te Doorn. Blij, want de klusplek is helemaal gereed en ik heb zin om weer aan de slag te gaan! Kon steeds maar niet vooruit omdat het te druk was, de klusplek nog niet ingericht was en de Bus telkens weer naar n beurs moest.... Maar nu is Hy vrij tot en met November, dan heeft Hy nog een kerstfair, La Table!!!

. Kan ik, voor nu, fijn verder met de techniek rondom de motor en de electra. Ga lekker onderdeel voor onderdeel demonteren en reviseren indien nodig. Daarna de binnenkant van de neus/ motorruimte uitgebreid schuren en lakken. Vervolgens alles schoon en wel terugbouwen. Als dat klaar is ga ik de onderkant behandelen en krijgt Hy een uitgebreide kokerbehandeling... Rest me nog die wielen/ banden en de remmen natuurlijk... Maar das nog ver weg.... Maar wil aanstaand voorjaar wel kunnen rijden met een kant en klare bus. Das het doel!
Heb er zin in dus! Leuk om het wrak van ooit terug te zien, om vervolgens te zien hoe hy langzaamaan gered wordt van de ondergang en gewoon steeds beter wordt! Leuk en interessant proces....
De Groeten!