Bezoekje Conservatoir citroen 2012
Bezoekje Conservatoir citroen 2012
Beste allen,
Op het zusterforum 2cv.nl is het idee ontstaan om binnenkort met een aantal citroen enthousiastelingen het Conservatoire in Frankrijk te bezoeken waar veel leuks staat opgesteld waaronder de HY en kleine niet uitgebrachte type G.
Na contacten met het conservatoir zijn er twee datums uitgerold, namelijk: 9 en 13 januari.
Afhankelijk van de vulling (min. 25 en max. 40) kunnen er mogelijk 2 groepen richting Frankrijk.
Als je mee zou willen geef dan even via pb je voorkeursdatum door en het aantal personen.
Op het zusterforum 2cv.nl is het idee ontstaan om binnenkort met een aantal citroen enthousiastelingen het Conservatoire in Frankrijk te bezoeken waar veel leuks staat opgesteld waaronder de HY en kleine niet uitgebrachte type G.
Na contacten met het conservatoir zijn er twee datums uitgerold, namelijk: 9 en 13 januari.
Afhankelijk van de vulling (min. 25 en max. 40) kunnen er mogelijk 2 groepen richting Frankrijk.
Als je mee zou willen geef dan even via pb je voorkeursdatum door en het aantal personen.
Re: Bezoekje Conservatoir citroen 2012
Het is kort dag maar voor de liefhebbers zijn er voor de groep van maandag 9 januari nog ruim 10 plekken beschikbaar. Wil je nog mee stuur dan een berichtje met het aantal personen.
Hoi Gijs,
Ik ben al twee keer geweest. Als ik 9 jan zou kunnen, was ik voor de derde keer gegaan!
Ree
Ik ben al twee keer geweest. Als ik 9 jan zou kunnen, was ik voor de derde keer gegaan!
Ree
Dat is mooi 
Gezien het conservatoire een minimaal aantal van 25 eist per bezoek kunnen we nog wel wat enthousiastelingen voor de maandags gebruiken. Dus mochten er nog enhousiatelingen zijn die graag mee willen en kunnen hou ik mij aanbevolen.
Doe maar een PBtje. Inschrijven graag voor a.s. zaterdag zodat de maandags erop het bericht richting het conservatoir gaat.

Gezien het conservatoire een minimaal aantal van 25 eist per bezoek kunnen we nog wel wat enthousiastelingen voor de maandags gebruiken. Dus mochten er nog enhousiatelingen zijn die graag mee willen en kunnen hou ik mij aanbevolen.
Doe maar een PBtje. Inschrijven graag voor a.s. zaterdag zodat de maandags erop het bericht richting het conservatoir gaat.
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
IK BEN REEDS GEWEEST, MAAR VOOR DEGENEN DIE NOG NIET ZIJN GEWEEST, ECHT DOEN. HET IS DE MOEITE WAARD.
Hoofdletters gebruikt om wat mensen enthousiast te krijgen
Hoofdletters gebruikt om wat mensen enthousiast te krijgen

Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
probeer deze maat eens.Boudewijn schreef:Hoofdletters gebruikt om wat mensen enthousiast te krijgen
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
NIKS VOOR JOU JACQUES !!!!
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
- HYvonne
- HY Forum Grootmeester
ik heb geen Franse francs meer.
-
- HY Forum Grootmeester
- Kenteken: 28-BL-ZK
- Contacteer:
Geeft niks, de fransen ook niet. net zo min als euro;s trouwens als we de berichten moeten geloven.
De animo voor de 9e viel tegen en gaat helaas niet door.
Vrijdag de 13e was genoeg animo voor en zitten we met 40 man dan wel vrouw helemaal vol.
Vrijdag de 13e was genoeg animo voor en zitten we met 40 man dan wel vrouw helemaal vol.