vemoeide nordic walkster zoekt auto

De mens (en de bus) achter de gebruikersnaam.

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Gesloten
helène
HY Forum Beginner
HY Forum Beginner
Contacteer:

vemoeide nordic walkster zoekt auto

Bericht door helène »

ik, een nordic walking instructrice moest een nieuwe leuke hobby zoeken (had van mijn oude hobby mijn werk gemaakt) wel door het enthousiasme van mijn man ben ik nu ook heel erg gek op 'oude' citroëns en dan vooral de AK, AZU en de HY we willen graag dit jaar nog met de HY op vakantie dus........ als jullie er één weten????

Voor mijn werk wil ik graag een AK of AZU rijden ben dus druk op zoek, maar hoe hard ik mijn best doe, je moet er op een gegeven moment gewoon tegen aanlopen dus rij ik maar in de berlingo zit en rijd ook heerlijk vooral als je rugpatient bent. Zo ben ik dus ook met nordic walking in contact gekomen, wandelen met stokken goed voor je hele lichaam.
na eerst jaren in een zx te hebben gereden en nu een berlingo hebben zijn we eindelijk zover dat we 'echte'auto's kunnen kopen zoals onze mooie rooie 2cv uit 1972 we zijn nu op zoek naar een AK of AZY en natuurlijk en HY
Gerard 2cv
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester

Bericht door Gerard 2cv »

Hallo Helène.
Als je rugpatient ben,koop dan geen HY als ik je een goede raad mag geven.Het is een auto voor 1500kg bagage en dan veert hij lekker,maar
om nu altijd met 1,5 ton op stap te gaan lijkt me niet de bedoeling.
Verder veel succes en ik ben blij je deze raad heb kunnen geven.
Daan
HY Forum Expert
HY Forum Expert

Bericht door Daan »

te koop gevraagd....?
Gesloten