Iemand een buitenspiegel over voor een zacht prijsje? Bij mij heeft een of andere onverlaat het glas links aan diggelen geslagen...
Groeten!
Roland
buitenspiegel
Moderator: LEiPiE
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Re: buitenspiegel
Roland: NIET doen !
Met papier of dun karton eventjes een mal maken van de binnenrand van het (ijzeren) spiegel-huis. Bezoekje aan de plaatselijke glashandel; die snijden voor een eurootje of 5,= zó een nieuwe spiegel voor je ! Met een beetje verwarmen van de opsluitband van de spiegel kun je die (voorzichtig) demonteren en daarna terugplaatsen.
Succes !
Gert
Met papier of dun karton eventjes een mal maken van de binnenrand van het (ijzeren) spiegel-huis. Bezoekje aan de plaatselijke glashandel; die snijden voor een eurootje of 5,= zó een nieuwe spiegel voor je ! Met een beetje verwarmen van de opsluitband van de spiegel kun je die (voorzichtig) demonteren en daarna terugplaatsen.
Succes !
Gert
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Re: buitenspiegel
Ik heb twee nieuwe goede bole spiegels gekocht bij Ben Boortman. had de mijne ook aan diggelen gereden tegen de wand van mijn garage. Achteraf was de deuk uit het spiegelhuis er vrij makkelijk uit te tikken en een nieuw spiegeltje is inderdaad zo gesneden. Ik laat echter de spiegels van Ben erop zitten omdat ik met bolle spiegels veel meer zichtsveld naar achteren heb, ip.p.v. De vlakke originele spiegels.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.