dashboard
- LEiPiE
- Site Admin
- Kenteken: 44-02-XD
- Contacteer:
Re: dashboard
Aan de achterkant van het dashboard zit een moer die 'm vast houdt.
Verder moet je 'm vanaf de caburateur los halen, want voor zover ik weet zit de knop vast aan de kabel verder.
Verder moet je 'm vanaf de caburateur los halen, want voor zover ik weet zit de knop vast aan de kabel verder.
MurpHY rijdt: weinig | LEiPiE heet ook wel Ewald
-
- HY Forum Grootmeester
Bij mijn HY (bouwjaar 1972) moet je eerst de knop losdraaien en daarna de 'moer' aan de voorkant losdraaien. Vervolgens het dashboard naar je toe trekken.
- Otje
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
... déze kende ik nog niet ...dashboaIigrd

Kan kloppen alhoewel rodeHY daar een àndere ervaring in heeft. Betekent dus dashboard-paneel loshalen (let op dat je dat voorzichtig/rustig doet; er kunnen plotseling allerlei stekkers aan de achterzijde losschieten en dán wordt het een èchte zoektocht/puzzle ... !), moer (òfwel aan de vóórzijde danwel aan de àchterzijde) losdraaien, binnenkabel welke aan de carburateur vastzit losmaken en je kunt de gehele kabel dóór het gat in het dashboard-paneel lostrekken.Aan de achterkant van het dashboard zit een moer die 'm vast houdt.
Succes !
Gert
http://www.youtube.com/watch?v=-B-nGoOZGP4
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
"Dikke Bertha" (B.M.W. R75/5/1972)"Otje" (HY/1981)"d'Eend" (2CV6 Special/1977)"Valérie" (AZU 250/1974) Munfiets (Simplex herenfiets/1948)
Bedankt allemaal hij is er uit, nu net zo als ik op het forum heb gelezen revisie van het dashboard.