hoes om reservewiel
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
hoes om reservewiel
Tja, ik weet niet zo goed of ik het hier moet posten, maar ik ben op zoek naar een hoes voor over mijn reservebandje. Ik zie overal van die HY's met een hoes om de band die net als bij mij aan de achterdeur hangt. Maar waar kan ik die nu krijgen? Ik heb overigens bandenmaat 19x400.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
-
- HY Forum Super Expert
Re: hoes om reservewiel
Hallo Boudewijn,
Ik kan aan wielhoezen komen. Deze worden in Slovenie gemaakt.
Ze zijn van sky leer en twee kleurig. Het band vlak is zwart en de rest in kleur. Je kan kiezen uit 4 standaard kleuren nl: rood, grijs, blauw en geel. Andere kleuren zijn tegen meer prijs te verkrijgen.
De prijs is ongeveer E60,00 (excl. verzend kosten)
mvg Kees
Ik kan aan wielhoezen komen. Deze worden in Slovenie gemaakt.
Ze zijn van sky leer en twee kleurig. Het band vlak is zwart en de rest in kleur. Je kan kiezen uit 4 standaard kleuren nl: rood, grijs, blauw en geel. Andere kleuren zijn tegen meer prijs te verkrijgen.
De prijs is ongeveer E60,00 (excl. verzend kosten)
mvg Kees
HY 1981
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Bedankt Kees, maar ik heb inmiddels iemand in Nederland bereid gevonden om ze voor me te maken. Overigens vind ik 60 euro nog best aan de prijs voor een standaard wielhoes van kunstleer, tenminste, ik neem aan dat, omdat ze in slechts enkele kleuren leverbaar zijn, gewoon standaard zijn.
Ik wil niet zoveel kleuren en laat ze gewoon in het zwart maken op de goede maat van de band. Maar toch bedankt voor de tip.
Ik wil niet zoveel kleuren en laat ze gewoon in het zwart maken op de goede maat van de band. Maar toch bedankt voor de tip.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Beste Boudewijn,
Het zijn geen standaard wielhoezen. Ze worden op HYbanden maat gemaakt van 2 a 3 mm dik skyleer. Ze zitten mooi en strak om het reserven wiel heen. (en waarom standaard 4 verschillende kleuren weet ik ook niet)
Veel succes met je nieuwe wielhoes en misschien iets voor volgende keer
mvg Kees.
Het zijn geen standaard wielhoezen. Ze worden op HYbanden maat gemaakt van 2 a 3 mm dik skyleer. Ze zitten mooi en strak om het reserven wiel heen. (en waarom standaard 4 verschillende kleuren weet ik ook niet)
Veel succes met je nieuwe wielhoes en misschien iets voor volgende keer
mvg Kees.
HY 1981