HY verzamelaar

De mens (en de bus) achter de gebruikersnaam.

Moderators: LEiPiE, Le Camion

Plaats reactie
Bert Peihak
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert
Contacteer:

HY verzamelaar

Bericht door Bert Peihak »

Hallo, dan stel ik me ook maar even voor. Ik ben Bert Peihak, 38 jaar, uit Farmsum. Helaas mag ik geen auto rijden omdat ik er te slecht voor zie. Anders had er zeker een HY voor de deur gestaan.

Ik ben al een aantal jaren liefhebber van de HY. Hoewel ik er dus nooit een zal rijden vind ik het wel leuk er alles van te verzamelen. Ik verzamel o.a. modellen, folders, documentatie en foto's. Hij lijkt me heel leuk als ik een keer in een HY mee mag rijden. Ik bezoek treffens om HY'en te fotograferen.

Vraag, zijn er hier mensen die mij aan HY foto's kunnen en willen helpen? Je zou mij er een groot plezier meedoen.

groetjes

Bert
peihak43@zonnet.nl
Boudewijn
HY Forum Grootmeester
HY Forum Grootmeester
Contacteer:

Bericht door Boudewijn »

Welkom op dit forum Bert. Jammer dat je zelf niet kan rijden. Tuurlijk mag je een keer meerijden in mijn HY. Als ik je daar een plezier mee kan doen. Ik woon alleen niet echt bij je in de buurt, dus ik denk dat het een keer moet gebeuren op een treffen of meeting.

Ik heb je inmiddels wat foto's toegestuurd, ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Edwin
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Bert Peihak
HY Forum Super Expert
HY Forum Super Expert
Contacteer:

Bericht door Bert Peihak »

Hallo Edwin,

Bedankt voor je reactie. Ik kom vrijdag in ieder geval even kijken op de meeting in Appelscha.

Ik heb je foto's nog niet ontvangen maar zie ze graag op mijn email peihak43@zonnet.nl.

groetjes

Bert
Plaats reactie