Restauratie en schuurwerk is uiteindelijk achter de rug. (OEF!)
Nu nog lakken!!
Ik ga de wagen terug in de originele kleur laten spuiten (ac 323 du) en ga hiervoor waterdragende lak gebruiken.
Maar hoeveel liter lak heb ik nodig om de bus te spuiten (binnen- en buitenkant!)??
Hoeveel liter lak?
Ik kan geen antwoord geven, maar verfen met een kwast en roller kostte ruim minder dan 3 liter grondverf en 3 liter definitieve verf. (veel over ivm verschillende kleuren)
Spuiten zal minder dik zijn, maar bij jouw moet ook weer de binnenkant...
Waarschijnlijk als je het aantal vierkante meters uitrekent weet de verfmenger wel hoeveel liter je nodig hebt.
Groet,
Ree
Spuiten zal minder dik zijn, maar bij jouw moet ook weer de binnenkant...
Waarschijnlijk als je het aantal vierkante meters uitrekent weet de verfmenger wel hoeveel liter je nodig hebt.
Groet,
Ree
-
- HY Forum Grootmeester
- Contacteer:
Ik zou kiezen voor rollen met industrielak. Dan heb je ten eerste minder lak nodig, het is goedkoper dan (laten)spuiten en industrielak trekt vrij glad op als je het met zo'n fluweel roller opbrengt. De laag wordt ook wat dikker dan met spuiten.
Het is maar een overweging natuurlijk, maar mijn ervaring is dat als je het een beetje goed aanpakt, het net spuitwerk lijkt i.v.m. al die golven in het plaat.
Het is maar een overweging natuurlijk, maar mijn ervaring is dat als je het een beetje goed aanpakt, het net spuitwerk lijkt i.v.m. al die golven in het plaat.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.