Startprocedure HY 1954
-
- HY Forum Kenner
Startprocedure HY 1954
Hallo,
Weet iemand de start procedure voor een HY uit 1954? Ik heb in het boek het bedradingschema nagekeken maar kom er niet uit hoe je de auto nu eigenlijk start.
Voor zover ik kan zien is er geen contact slot en zou er m.i.z. iets als een startknop moeten zijn maar die kan ik niet vinden.
Iemand een idee?
Ook kan ik niet terug vinden hoeveel ampere een 6 volts accu voor dit model moet zijn.
Bedankt vast voor reacties.
Groet,
Peter
Weet iemand de start procedure voor een HY uit 1954? Ik heb in het boek het bedradingschema nagekeken maar kom er niet uit hoe je de auto nu eigenlijk start.
Voor zover ik kan zien is er geen contact slot en zou er m.i.z. iets als een startknop moeten zijn maar die kan ik niet vinden.
Iemand een idee?
Ook kan ik niet terug vinden hoeveel ampere een 6 volts accu voor dit model moet zijn.
Bedankt vast voor reacties.
Groet,
Peter
-
- HY Forum Expert
- Contacteer:
Ik weet het niet met zekerheid maar mijn traction en 2cv uit die jaren hebben allemaal een mechanisch bediende startmotor.
Dan moet er ergens een knop zijn met met een D op (demareur) daar zou je dan aan moeten trekken.(een kabel bediend dan de starter)
Het contact zou je mits een sleutel moeten aanzetten.
Dan moet er ergens een knop zijn met met een D op (demareur) daar zou je dan aan moeten trekken.(een kabel bediend dan de starter)
Het contact zou je mits een sleutel moeten aanzetten.
Hy 1973 verlengde wielbasis.
Pour moi un peu de "H" S.V.P.
Pour moi un peu de "H" S.V.P.
-
- HY Forum Grootmeester