Foto's in
http://picasaweb.google.nl/ewaldb/100825MurphyOnderhoud
Nou, de bougiekabels zijn op zich wel wat vaag:
- 1 rood: 14.4KOhm
- 2 groen: 13.9KOhm
- 3 blauw: 9.4KOhm
- 4 geel: 9.0KOhm
- bobinekabel: 6.9KOhm
En dat is ook op volgorde van lengte ongeveer, hoewel blauw korter is dan geel.
Ze zijn allemaal hetzelfde soort kabel ("Hotwires Silicone High Performance 08790"), alleen geel en blauw hebben een andere hoes aan de bougiekant.
Ik vind het eigenlijk nogal een weerstand voor een dikke koperdraad... maar naar ik zo lees komt dat doordat het dan ontstoorde kabels zijn. Kan kloppen, want de autoradio doet het gewoon goed

Zou alleen verwachten dat ze allemaal dezelfde weerstand zouden moeten hebben (en dan dus dezelfde lengte moeten zijn blijkbaar - is dat zo bij de set van 't HY Team?).
Daarnaast gedaan vandaag: uiteraard het schroefje van de carburateur er weer in gezet.
Verder koelwater afgetapt... was eigenlijk prachtig van kleur, zou het bijna zo weer terug gieten, ware het niet dat ik een deel had opgevangen in een oude olie jerrycan en nu dus die olie er bij in zit

Uiteraard spetterde het lekker alle kanten op, dus mijn garage vloer is wel weer onkruidvrij denk ik zo (eigenlijk geen idee of je dit ook naar de milieustraat behoort te brengen, vind het eigenlijk wel mooie onkruidbestrijder).
Daarna de radiator losgehaald, doorgespoeld (evens vrij helder water), afgedroogd en later wat bijgewerkt met Motip tectyl-achtig spul.
Slangen los gehaald, hebben een licht laagje roestaanslag, maar niet echt bijzonder. Ook doorgespoeld, roestlaagje blijft zitten.
Omdat de radiator nu toch er af is, kon ik wat beter bij de demper en die dus nog maar weer een lading lasrupsjes er bij gegeven. Ook ontdekt dat de in-pijp aan de achterkant doorgescheurd is, op de tast geprobeerd dicht te lassen, blijft wel zitten voorlopig.
Plekken rondom deurscharnier gisteren in de anti-roest gezet en vandaag dicht geplamuurd (boe! plamuur! boe!), morgen even schuren en spuiten.
Morgen verder:
- water weer aansluiten, heb alleen niet meer genoeg koelvloeistof meer staan, dus eerst maar met puur water, of misschien kom ik nog wel langs de Makro voor een nieuwe voorraad, heb ook olie nodig eigenlijk.
- klepspeling controleren (daarstraks even met de slinger gedraaid, klinkt allemaal netjes verder)
- carburateur en klepdeksel en kabels er weer op
- kijken of de motor het nog doet
En dan daarna de komende dagen volksfeest in Winterswijk (dat zal wat worden met de regen).
Wil proberen een gaatje te vinden om naar Buurse te gaan, maar weer niet of dat lukt