stomme vraag voor de binnenkant van de balken, zal ik daar gaatje voor boren, of gewoon door de bestaande openingen, weet niet of de tectyl, die lengte gaat halen van de balk.
rob.

Ottje schreef:Rob
Moet zeggen dat ik nog nooit van "A.P.K.-spray" heb gehoord. Daarnaast zijn onze HY's ruimschoots voorzien van (met doppen af te sluiten) openingen in het chassis .
Baasje of varkentje....Ree schreef:Die bus boft maar met zo'n baasje
dit is mijn vriend bruno, hij woont al 14 jaar bij me in huis.Harold Les Coiffeurs schreef:Baasje of varkentje....Ree schreef:Die bus boft maar met zo'n baasje![]()
Mooi hoor!
Ik dacht hetzelfde toen ik de foto´s zag op die brug!merdy schreef:de bus word op deze brug op de kokerbalken omhoog gedrukt, ik vond het dood-eng.
hij rust op vier rubere blokken, ik dacht eerst dat die zo in elkaar zou zakken.
voor mij was dit dan ook wel een teken dat de bus sterk genoeg is kwa balken, want de achterzijde hangt zeker 2 meter loos in de ruimte, ik stond er niet achter, maar het is wel gegaan.
rob.
Ottje schreef:Práchtig, dat huisdier van je !
Maar Rob: JIJ hebt dan nog een hefbrug tot jouw beschikking; IK heb precies hetzelfde als jij gedaan (met minstens evenveel spuitbussen) maar dan liggend op mijn rug onder een Bus die, in plaats van op z'n wielen, op houten blokken stond. Heb alle kleding die ik aan had meteen weg kunnen gooien en proefde na een week nóg de tectyl ...