Hey Raymond,
Ziet er al geweldig uit ! Blij verrast te zien dat je kans hebt gezien het gaaswerk van de luchtopeningen van het voorfront niet te laten verdwijnen onder één of meerdere laklagen !
Daarnaast: weet niet of je de krik-steunen weer opnieuw gaat vast-bouten maar indien je nog een stukje rubber over hebt is het misschien handig om ... etc. Voorkom je in ieder geval hernieuwde roestvorming tussen metaal-op-metaal.
En, met mijn topic "Stom, stommer, stomst ..." in gedachten en jouw topic nog even doorlezend viel m'n oog op een opmerking van jou op 21 juli 2013:
Gisteren met de typeplaatjes schoongemaakt zodat deze straks weer netjes gemonteerd kunnen worden
Nu wil het geval dat ik morgen wéér naar de RDW moet i.v.m. twijfels over het chassisnummer van Otje, waarbij men - bij mijn vorig bezoek - héél vervelend deed over die "typeplaatjes". Want "... ik had ze losgehaald i.v.m. lak-werkzaamheden" (ik was daar gewoon heel eerlijk over ...) "... dus op zich (óók) al een aanleiding voor een "identiteitsonderzoek" door de RDW ...".
Oftewel
"TIP": mócht je ooit een bezoek aan de RDW
moeten afleggen, zeg dan nooit: " ... " !!!
Un homme averti en vaut deux !